|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Diablo IV mroczniejsze, bo tego życzyli sobie gracze
| |
Diablo III było mocno krytykowane za zbytnią cukierkowość. Fanom serii przeszkadzały żywe barwy, które kontrastowały z mrocznym klimatem i tematem gry. Blizzard wyciągnął z tego wnioski. – Kiedy czytamy o tym, czego chcą nasi gracze, a mamy materiału z ponad 20 lat, bardzo często przewijają się opinie, że Diablo II jest wzorem w zakresie tonu i historii – mówi na łamach Polygonu Allen Adham, współzałożyciel Blizzarda i producent wykonawczy Diablo IV.
- Zgadzamy się z tym. Powrót do mroczniejszych czasów był więc dla nas w pewien sposób ekscytujący – dodaje. Wtóruje mu dyrektor artystyczny John Mueller. - Za każdym razem, kiedy tworzysz numerowaną kontynuację, masz okazję do przerzucenia kostki. Poczuliśmy, że w tej odsłonie, w Diablo IV, naprawdę chcemy pracować z mrokiem – tłumaczy.
Blizzard uważa jednocześnie, by nie przesadzić w drugą stronę. – Nie chcemy, by gra była odrzucająca w jakikolwiek sposób. Kiedy myślimy o rzeczach takich jak gore… Staramy się myśleć o kontraście. Nie chcemy, by świat wywoływał takie odczucia – oznajmia Mueller.
Źródło:
"pepsi" - gram.pl
|
Klemens
| 2019-11-09 09:16:37
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|